torsdag 24. september 2009

Nå er jeg med i Pangstart!


Hei!

Nå som vi bor tynt strøket utover, håper jeg at vi kan bruke bloggen til å fortelle nytt om hva vi driver med!

Jeg har meldt med på Pangstart som gründer, med SPACY som "case", selvfølgelig. Så nå håper jeg å få kokt hodet sammen med noen iderike unge folk, og komme ut med en markedsplan og nye innfallsvinkler. Takk til Anne Marit som satte meg på ideen i fjor. (Nei, det var ikke softismaskinen som trakk)

Også er det fremdeles mulig å prøve seg på unge talenter, så jeg prøver i år igjen.

Mona og jeg skal holde workshop for ungdommer hos Mental helse, det blir interessant!

Her er et av de fine bildene jeg har fått tatt av bygging med SPACY, hos den eminente fotografen Halvard Haugerud.

Hilsen Line

1 kommentar:

  1. Hei!
    Spennende med Pangstart, har skjønt at det er intense og nyttige samlinger. Sikker nyttig også med et softispause mellom slagene!!
    Flotte bilder du har lagt ut, de viser godt mulighetene til produktet og at det er gøy å bruke det.
    Litt synd at vi er bor spredt, får se å få til en samling i høst!

    SvarSlett