søndag 19. april 2009

Lys i København






Jeg har vært i København i påsken, og fikk med meg åpningen av Tivoli!
.."og kulørte lamper!" - som det het i en gammel dansk vise. Tivoli er jo belysning!
Det var også en utstilling om belysning på Dansk Designsenter, hvor de gikk grundig inn i bl. belysning av offentlige rom. Her er noen bilder.
Og med dette vil jeg erklære Myldrebloggen or åpnet! Tadaaa! Utformingen er foreløpig enkel og smakløs, men vi kan gjøre den stilig etterhvert. Kom med innlegg, dere er medforfattere, hvis jeg har tuklet meg gjennom oppsettet riktig.
Line

3 kommentarer:

  1. Så flott at du har tatt ansvar. Da er vi igang. Ser at jeg kobles på med min bloggkjennetegn, skal se om jeg får den på plass eller bare lar den løpe uti sanden.
    Kommer fler kommentarer etter hvert

    SvarSlett
  2. Så flott Line! Nå er vi igang med felles myldringsblogg.

    SvarSlett
  3. Hei! Så fint at dere har kommet i gang. kjempegøy med blogging. Dere får si i fra hvis dere trenger noe hjelp med css-kodingen eller annet. Burde kanskje lage dere en egen heading. :) Hehe, photoshop oppgave...

    SvarSlett